Kuinka voimme auttaa?

 

Ostoskorissa lukee tuotteen/tuotteiden kohdalla:  "Tilattua määrää ei varastossa". Pystyykö silti  tuotetta/tuotteita tilaamaan?

- Kyllä pystyy. Vaikka tuote on loppunut varastosta, ja/tai sen varastosaldoja ei ole lisätty kauppaan, sitä valmistetaan tilauksesta. Klikkaat vain tuotteen ostoskoriin normaalisti.

Tämä on yleistä esimerkiksi pitkissä avainnauhoissa, joita ei pidetä varastossa, vaan ne valmistetaan lähes poikkeuksetta aina suoraan tilaajaa varten. Pääsääntöisesti 1-3 arkipäivän kuluessa. 

Vain, kun tuotteen kohdalla lukee "loppuunmyyty", sitä ei pysty tilaamaan eikä siirtämään edes ostoskoriin.

 

Haluamani tuote on loppuunmyyty, koska sitä tulee lisää?

- Toisinaan tuotteet pääsevät loppumaan varastosta, tai joidenkin tuotteiden materiaalit voivat olla kokonaan loppu. Tällöin tuotetta ei pysty hetkellisesti valmistamaan edes tilauksesta. Silloin joudumme väliaikaisesti lisäämään tuotteeseen maininnan "loppuunmyyty".

Silvart pyrkii pitämään tuotteita aina saatavilla. Kuitenkin kiireisinä aikoina, kuten sesonkeina ja/tai heti niiden jälkeen useita tuotteita saattaa olla loppu.  Loppuunmyydyt tuotteet eivät ole siis poistuneet/poistumassa valikoimasta, odotamme vain yleensä tarvikkeita tukusta.

 

Maksoin tilaukseni verkkopankista. En kuitenkaan saanut tilauksestani lainkaan tilausvahvistusta, tuliko tilaukseni perille?

- Jos tilauksesi on maksettu, ja summa veloitettu, on tällöin tilaus mennyt läpi ja se löytyy järjestelmästämme. Joskus tekniikan ihmeellisessä maailmassa saattaa selain äkillisesti lakata toimimasta juuri maksuklikkauksen jälkeen, jolloin verkkokauppa ei ymmärrä lähettää tilausvahvistusta. 

Samaten käy, mikäli poistuu sivulta liian aikaisin maksun jälkeen. Mikäli epäilette tilauksen jääneen kesken/tulematta, koska ette ole saaneet tilausvahvistusta, tarkistakaa ensin verkkopankistanne onko maksu veloittunut. Mikäli ette näe maksua, ottakaa yhteyttä sähköpostitse Silvartin asiakaspalveluun niin tarkastamme tilauksesi. (asiakaspalvelu@silvart.fi) 

(Kannattaa myös tarkistaa sähköpostin roskaposti-kansio, sillä usein vahvistukset ovat voineet siirtyä suoraan sinne. )

 

Sain sähköpostiviestin, jossa kerrotaan tilaukseni tilan olevan "Toimitettu". En kuitenkaan ole vielä saanut lähetystä?

-Verkkokaupan lähettämä "toimitettu" sähköpostiviesti tarkoittaa, että tilaus on toimitettu meiltä kuljetusyhtiölle.

 

Haluaisin tilata avainnauhan omilla toiveillani, niin sanotun Custommade-avainnauhan, onnistuuko?

-Kyllä, löydät Custom made-avainnauha vaihtoehdot kun siirryt nettikaupan Avainnauha-kategoriaan. Nauhoihin joihin on saatavilla itse tuunattu versio, on erikseen maininta.

(Huom! Emme toteuta avainnauhoja asiakkaan omista malleista. Valittavina on sekoitus kahdesta tai useammasta Silvartin valikoiman avainnauhasta, tai customoidut värit jo olemassaolevista osista.)

 

Tilaamani tuote ei ole saapunut minulle, kuinka toimin?

- Mikäli olette tilanneet verkkokaupasta tuotteen/tuotteet kirjelähetyksellä, on normaali lähetysaika-arvio n. 4 arkipäivää. Joskus kuitenkin Postin kirjelähetys viivästyy, jolloin odotamme vähintään 14 arkipäivää, ennen kuin voimme todeta kirjeen todella eksyneen/hukkuneen matkalla. Jokainen kadonnut lähetys selvitetään erikseen asiakkaan kanssa sähköpostitse.

Haluamme palvella jokaista asiakastamme parhaalla mahdollisella tavalla, siksi perehdymme jokaiseen tilaukseen yksilöllisesti. Yleistä toimintaohjetta kadonneille kirjelähetyksille emme voi siis antaa.  Siksi pyydämmekin teitä aina olemaan meihin yhteydessä sähköpostitse jos toimitus on selkeästi viivästynyt. 

Mikäli olette tilanneet lähetyksen Postin paketilla/matkahuollolla, eikä lähetystä kuulu ilmoitetun toimitusajan sisällä, laittakaa meille sähköpostiviestiä niin lähetämme seurantakoodin teille, mistä voitte seurata lähetyksen kulkua.

(asiakaspalvelu@silvart.fi)

 

 

Mikäli näistä tiedoista ei ollut apua ongelmaasi, olkaa yhteydessä meihin yllänäkyvään sähköpostiosoitteeseen. Myös mahdollisissa reklamaatio-, palautus-, ja vaihtoasioissa.